Thursday, April 18, 2013

Jussipipo

Pipoon meni lankaa 78 g


7 comments:

MysteryKnitter said...

Hienoa jälkeä!

Kaye said...

Voi että, tuollainen kommentti todellakin lämmitti mieltä. Kiitos!

susamaria said...

Hieno! Käsialasi on tosi tasaista kirjoneuleessa. Mä aina tuskailen sen kanssa...

Kaye said...

Kiitos, näin aloittelijana tuntuu tosi kivalta kuulla :) Sitä kun ei itsekään tunne olevansa vahvimmillaan kirjoneuleen parissa :)

MysteryKnitter said...

Susamaria: et ole yksin. Mä en osais tuollaista upeeta pipoo tehäkään. Tosta mun palasen kuvasta näkee, millä tasolla mun kirjoneuletaidot on.

Kaye said...

MK taidat olla nyt ihan liian itsekriittinen tai sitten oon ihan puusilmä kun ihastelin sun palasta kun siinä oli niin kiva kuvio =)

MysteryKnitter said...

K, se kuvio...No, se kuvio on ihan vaan basketweave stitch, mutta kirjoneule taas syntyy niin, että pidetään kaksi lankaa yhdessä ja käsitellään niitä kuin ne olisivat vain yksi lanka. Sillä tasolla minun kirjoneuletaitoni ovat. En hallitse intarsiaa ensinkään. Siinä tehdään kuvioita.