Monday, April 8, 2013

Evandar tällä

Hei, olen 23 vuotias rekkakuskinvaimo ja vuodenikäisen äiti. Olen ensimmäistä kertaa mukana jämäkuussa. Pyydän anteeksi kirjoitusvirheitä, suomi ei ole ensimmäinen kieleni ja minulla on aina ollut dysleksia.

Mutta asiaan. Olen aivan innoissani että saan osallistua jämäkuuhun. Lupasin miehelle että tuhoan jämävarastot ennenkuin ostan uusia lankoja mutta kun aina tulee äidin, tädin, serkkun, naapurin etz. jämäkerät ja ylijäämät minun hoiviini... Jämät saavat minut vain pauloihinssa, niin paljon ihania lankoja mitä itse ei olisi raaskinut ostaa kun ei tiedä mitä tekisi. Kun ne saa "ilmaiseksi" niin ei haittaa vaikka pyörivät pitkään mukana. Sovimme siis mieheni kanssa että jos edes osan saan "tuhottua" (hänen sanansa, ei minun) niin saan ostaa ne ihanat langat mitä olen jo kauan katsonut.

Blogini löytyy täältä; http://asmallbasket.blogspot.fi/
Tulen postaamaan tänne alkutilanteen.

Ihanaa jämäillyä kaikkille!

No comments: