Wednesday, March 30, 2011

Minäkin mukana

Hei kaikille kanssajämistelijöille!  Olen ensi kertaa mukana Jämäkuussa, mutta se ei tarkoita, ettei minulla olisi ollut jo ennenkin jämälankoja. On toki ollut, mutta olen niitä itsekseni pyrkinyt pikkuhiljaa vähentämään.  Nyt toivon saavani tästä kampanjasta pontta tavoitteilleni.

Olen Matleena ja emännöin blogia nimeltä Lankapirtti.  Tervetuloa kurkkimaan sinne!  Olen pitkän linjan käsityöläinen, siis harrastanut koko ikäni ajan erilaisia käsitöitä.  Viime vuosina olen mieluiten neulonut ja virkannut.  Olen ollut jo monta vuotta eläkkeellä ja saanut itse päättää aikatauluistani, joten aikaakin on tälle rakkaalle harrastukselle löytynyt ihan mukavasti. Mukana elämässäni on myös eläkkeellä oleva mieheni, jonka kanssa vietän luultavasti suurimman osan pian alkavasta Jämäkuusta Ylläksen maisemissa Äkäslompolossa. Mutta tänne lähtiessä varauduin pakkaamalla lankakassiini suurimmaksi osaksi jämälankoja.

 Siinä niitä on jokunen kerä odottamassa aprillipäivää.  Enimmäkseen villa- ja villasekoitelankoja, mutta hiukan puuvillaakin.  Barbien vaatteista olen ajatellut aloittaa, mutta muu onkin sitten vielä itsellenikin arvoitus.  Fiilistellen ilman pakkoa mennään tämäkin kuukausi.

Kaikille mukavaa jämistelyä!  Nähdään!

No comments: